dilluns, 4 de juny del 2012

2n trimestre:

CURRÍCULUM DE LARS CREMER



LLOC DE TREBALL SOL LICITAT:
Mecànic d’avions

1. DADES PERSONALS:

Nom: Lars Cremer
Lloc I data de naixament: Krefeld, 24 de Juliol de 1990
DNI: E 19681785 D
Adreca: Empúries B 13B
Telèfon: 697 245 068

2. FORMACIÓ

- Graduat escolar a INS Castelló d’Empúries, 2009.
-Certificant de Nivell B de 1r Llengua estrangera Anglés.
-Cicle formatiu de Mecanic d’avions mitjà.
-Cicle formatiu de Mecanic d’avions Superior.
-Curso segon d’anglés a l’Escola Oficial d’Idiomes de Krefeld.

3. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL:

-Mecanic d’avions ( Control de clients I facturació)
       a l’ aeodrum d’Empuriabrava del 22 de juny  al 10 de septembre de 2010.

-          Període de paàctiques escolars (200 hores) a mecànica d’avions
       l’aerodrom de Bérlin (curs 2010-2011).


4. DADES COMPLEMENTÀRIES

Idiomes: Bon coneixament oral i escrit d’anglés i alemany. Bon Coneixament oral de català i castellà.
Nivell superior d’anglés i alemany.

Carnet de conduir: A1 I B

5. INFORMES

Poden demanar referències sobre la meva activitat professional a el Sr. Hekard Schmit, cap de la secció de recursos humans de l’ aeodrum d’Ampuriabrava. Tel. 972 450 765.

Ampuriabrava, 5 de gener de 2011.

Hobies: El treball que faig és també el meu hobie preferit, perquè des de ho vaig veure per 1r cop em va agradar molt. Altres hobies: anar pescar, conduir moto d’aigua i trobar-me  amb els meus amics.
Caràracter: soc un noi simpatic, gracios però quan toca soc serios, em comporto molt bé em porsones que em respecten i soc un bon treballador. I quan tingui els 28 anys comensaré a muntar la meva empresa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada